Alla inlägg under januari 2008

Av Ninis World of Pearls - 31 januari 2008 15:52

Örhängen med clips (om man inte har hål i öronen)


Ring

Av Ninis World of Pearls - 26 januari 2008 19:08

Ringen är också av ett färdigt kit. Problemet var att metalltråden gick av. Så återigen var det ju tur att man har grejer hemma...


Hänge till halskedja och enkla örhängen.


Igår beställde jag hem delar för första gången på evigheter. ;-)

Av Ninis World of Pearls - 24 januari 2008 15:23

Jag tappade lite sugen efter fiaskot med den sista julmarknaden. Tyvärr. Men nu har jag kommit igång igen.

Har ettermycket att göra på jobbet och är stressad och frustrerad och behövde nog komma igång med min "terapi" igen. *ler*

Så nu har jag börjat komma igång så smått.


Fick idén från Lyckogram.se Här står det Harmoni, Styrka och Tilltro med Morse-alfabetet.


Sötvattenpärlor i blå nyanser på nylontråd.


Brosch.


Ett litet hänge att ha i vanlig silverkedja.


Örhängen. Från ett färdigt kit. Fast det är ju tur att man har andra delar hemma, för de hattpinnar som följde med gick rakt genom pärlorna!


Hårpinnar!

Ovido - Quiz & Flashcards