Alla inlägg under mars 2008

Av Ninis World of Pearls - 26 mars 2008 11:19

Rynges idrottsförening ordnar årligen en loppis i samband med konstrundan på Österlen (och lite västerut).

Då brukar de också ha med lokala konstnärer och konsthantverkare.

Det vara någon med foto, några med tavlor och någon med smide och någon med trähantverk - och så jag med mina smycken. Ett konstfärdigt hantverk om något *ler*

Jag blev definitivt inte rik, men jag fick sålt ett armband och en tre fyra halsband. Kul att få vara med!

Jag hade dottern med mig som sällskap och hjälp.

Av Ninis World of Pearls - 26 mars 2008 11:18

Ett enkelt smycke, men ett fyndigt hänge som talar för sig själv ;-)

Av Ninis World of Pearls - 22 mars 2008 15:58

med sötvattenpärla med formen av ett risgryn. Gåva till en av döttrarna.

Av Ninis World of Pearls - 15 mars 2008 12:52

Armband (eller vad man vill) med sötvattenpärlor och magneter

Av Ninis World of Pearls - 12 mars 2008 10:01

Örhängen med sötvattenpärlor


Halsband med sötvattenpärlor


Annandag påsk kommer jag att stå med mina smycken på Rynge skola. Har ni vägarna förbi på konstrundan så är ni välkomna in!

Ovido - Quiz & Flashcards