Alla inlägg under juli 2008

Av Ninis World of Pearls - 25 juli 2008 10:31

Bak- och framsida:


Insida:


Har använt bl.a stämplar. Den ena från Panduros Tilda, den andra ett Traderafynd *ler*. Stämplat med Versa Color på vit kartong och färglagda i efterhand.

"Vågorna" är präglade med Fiskars verktyg.

Blommor och "pärla" från Panduro.

"Pärlhjärtat" är också ett traderafynd.

Av Ninis World of Pearls - 10 juli 2008 21:04

Fick en beställning på "senilsnöre" och gjorde några stycken när jag hade farten uppe. ;-)




Gjorde också ett långt länkat halsband med glaspärlor.

Av Ninis World of Pearls - 9 juli 2008 11:42

Det tycker jag att detta armband och halsband gör. *ler*

Av Ninis World of Pearls - 1 juli 2008 16:59

Som en del av er vet så har jag börjat lite med scrapbooking och korttillverkning också. Scrapbooking blir för personligt här och likaså med många av de kort jag gör som innehåller foton.

Det här är personligt, men kan inte härledas till en viss person ;-)




Har använt mig av A4-papper 180gr. Lila och svart. Blommor, brads, olika stickers, sidenband att knyta ihop kortet med, och lite bling. ;-)

Tekniker jag använt är stansning (i det svarta pappret) och prägling (i det lila) samt clearstamp på det svarta - men det syns alldeles för dåligt så det var ingen bra idé.


Hoppas tjejen som får det blir glad :-)


Av Ninis World of Pearls - 1 juli 2008 15:15

med fler svarta och mörklila sötvattenpärlor.

Ankellänk, armband och örhängen.

Av Ninis World of Pearls - 1 juli 2008 09:33

En färdig beställning.

Ovido - Quiz & Flashcards