Alla inlägg under augusti 2008

Av Ninis World of Pearls - 1 augusti 2008 09:54

Jag gjorde ett nytt gäng senilsnören. Nu till mig själv, så att jag kan skifta efter vad jag har för kläder ;-)

Den ena är länk där jag använt mig bara av ovala och runda länkdelar och "8:or" för att foga samman dem.


Här har jag använt lila sötvattenpärlor i 3 nyanser, swarowskykopior och mellandelar i tibetsilver.


Här är det gröna sötvattenpärlor i 3 nyanser och cloissoner.


Blå silverfolierade seed beads, blå silverfolierade stavar och strasskulor, samt mellandelar i metall.


Här blev det ett par stora örhängen av gröna sötvatenpärlor, cloissone och swarowskykopior.


Ett mycket enkelt ankelsmycke av cerise och lila sötvattenpärlor.

(Jag ber om ursäkt för kvaliteten på de här bilderna...)


Och så ett kort. Jag väljer idag att lägga ut även kuvertet eftersom jag bara skrivit förnamn. Och det kan ju många heta. ;-)

Blommor från Panduro. Hjärtat minns jag inte var det kom från. Liquid Pearls från Inkido. Namnet har jag använt en Fiskars mall till och fyllt i med glitterpenna. Ornament från Panduro.


Det kom en vindpust *S*

Även här är blomman från Panduro. Inte heller detta hjärta minns jag riktigt? Stämplarna är i alla fall clearstamps som jag använt Marvy Brush Marker på.

Ovido - Quiz & Flashcards