Alla inlägg under oktober 2008

Av Ninis World of Pearls - 31 oktober 2008 11:48

Mobilsmycke


Halsband/senilsnöre, örhängen och ring:

Av Ninis World of Pearls - 27 oktober 2008 11:30

Experiment


1. Armband med säkerhetsnålar. Är jag inte så nöjd med.


2. Ring där bredden ökas på mitten. Är jag mer nöjd med. *ler*

Av Ninis World of Pearls - 25 oktober 2008 16:07

D.v.s 1+3 senilsnörehalsband.



Nu ska jag göra något helt annat tror jag? Vi får väl se om det dyker upp något nytt här? ;-)


Tills dess kan ni fortfarande köpa färdiga senilsnöreshalsband hos Skurups optik som har mina framme på disken. *ler*

Av Ninis World of Pearls - 16 oktober 2008 13:54



Det är inte alltid helt lätt hitta de delar som kunden önskar, så ibland får man kompromissa. Men jag hoppas hon gillar det? ;-)

Av Ninis World of Pearls - 15 oktober 2008 18:05

Jag har en del beställningsjobb just nu och naturligtvis åker jag på en riktigt rejäl dunderförkylning samtidigt som jag har lite annat omkring mig. Men ett har jag i alla fall fått färdigt och skickat iväg tillsammans med en som var klar sedan tidigare.


Ovido - Quiz & Flashcards