Alla inlägg under november 2008

Av Ninis World of Pearls - 30 november 2008 13:54

Nu har jag julpyntat både hemma och i bloggen. Och dessutom ytterligare ett litet arrangemang som jag ämnar förära en person idag. ;-)



Av Ninis World of Pearls - 30 november 2008 10:43

Pia var snäll och skickade några bilder på montern som hon gjort plats åt mig också i!


Alltså: Byns café och presenter i Landvetter:



Av Ninis World of Pearls - 27 november 2008 17:03

Ja, om du bor i Landvetter i alla fall. För snart (nu?) är mina "gamla" alster tillgängliga i Byns café och presenter i just Landvetter. Och detta tack vare en mycket god vän och medpärlare. Tack Pia!


En ring som inte är till salu där är denna. Den är nämligen en beställd julklapp. :-)

Av Ninis World of Pearls - 23 november 2008 12:09



 -




-


Och så en med helt annat innehåll.

(Tyvärr glömde jag att ta bild av örhängena som ligger i den lilla påsen.)



Av Ninis World of Pearls - 17 november 2008 08:24

Nja, kanske inte riktigt. Men om man inte ska vara så stressad, så är det lika bra att sätta igång.

Därför förfärdigade jag igår 5 julgrupper som är beställda i förväg.

Så här blev de:




-




-



Den här sista gjorde jag tre likadana av. Så jag tycker det räcker med bild på den ena. :-)


God jul! :-)

Av Ninis World of Pearls - 14 november 2008 10:22

Armband till en f.d arbetskamrat som fyller jämnt.

Ovido - Quiz & Flashcards